påväg.

hej och godmorgon!
Igårkväll när vi hade åkt hem så satt vi i vardagsrummet och spelade poker. Jag Daniel Robban pappa Tobbe och Tamara.  Skoj va de . Mamma hade gått och lagt sig och Maja och Åsa tittade på. Haha jaja. Pappa vann allting osv.. Fast han va en "fullgubbe" ;) haha. Efter hade vi väldigt roligt. Satt och pratade om allt och inget!!! Fresten, Vi i släckten på pappas sida. Allso hans syskon + barn ska kanske åka till Mallis eller hur de stavas, om 3 år. När jag är 18 osv ;) De skulle varit så jävla roligt!!! Vi va där för ett tag sen. När jag typ va 3-4?:p hehe. skojskoj!
Iaf, nu sitter jag Tamara och Tobias i bilen påväg till Solna för att se på gnaget match!! De ska bli skoj de me :p Jag sitter bak och Tobias kör :p heheheheh
jaja. nu ska jag gå. Ha en bra Söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0