regn regn och ännu mer regn...

hejsan!
är hemma nu. Jag har läst min svenskabok lite och läst lite SO . Vi har prov i SO på Tisdag, och vi ska ha läst ut svenska boken till på Tisdag med.. drygt men iaf..

Nu har iaf hösten kommigt. Helt säkert.. De har regnat nu i nästan varje dag. Inte roligt asso! jag vill inte ha regn.. Antingen sol eller snö. Jag längtar till jul för då ska vi till fjällen och åka skidor och snowboard med släckt. Ska bli riktigt roligt. Vi ska upp över nyår och med ganska många från släckten. De va rikigt länge sen vi gjorde de. så de ska bli mys. Jag längtar som fan! <3

Nästa helg är de folkrace igen på Lördag. Ska bli kul. Måste vara bra då :o annars är de illa! (a) Sen på kvällen då ska Kampo sova hos mig! Fan va länge sen de va jag träffade henne. Saknar henne som fan!!! <333

Imorgon är de skola igen. Roligt? Tråkigt? vet inte. Men hoppas jag är på himör (y) hehe. Vet inte rikigt va jag ska göra efter skolan men antingen gymma eller nått annat. :p Kankse ska måla min folkrace bil eller något Hehe...
men men, nu ska jag gå. Ha en mysig Söndag alliopa! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0