segt ?

hej igen!
Varför är blogg.se så himla segt för? jag blir galen! :o
Sandra och Emma drog nu för ett tag sen och pappa och Daniel har komigt hem. Jag vet inet rikigt va jag ska göra ikväll. Jag tror jag kommer gå ut ett tag för jag har rikitigt ont i mitt huvud och jag är jätte varm... Hehe, Senare ikväll är de Greys Anatomy. De är så bra! :'D dör helt klart!!! hihi ^^
Jag vet ärligt inte va jag ska skriva. Men haha
Jag vill till AIK-Hammarby på Söndag med Mathilda. De skulle varit så jävla roligt. Men jag vet inte om hon kan.. Hoppas hon kan. hoppashoppashoppas! jag ska troligtvis gå med Pontus oxå. Men vill att Mathilda ska med oxå!! Men grejen är att jag inte vet hur jag komer dit efetrsom vi ska till min farfar på landet osv.. Måste ta buss men vet inte om de går någon. Hoppas bror ska dit med, då kan jag åka med han (y)
haha. Nej nu ska jag nog ut och gå lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0