sitter i mitt rum...

... med ljusen tända!
hej igen. Just nu sittr jag uppe på mitt rum och har släckt i taket och har tänt ljus. De är jätte mysigt. Jag älskar levande ljus. Liksom, när de är mört ute och ganska kallt och så bara tänder man levande ljus, och då är allt bra och lungt ? så är de iaf för mig. Älskar de!


snart är de dags för aik match så jag ska snart gå ner..
Nu har jag pluggat klat SOn men de kommer väl bli så att jag måste plugga lite på de imorgon oxå. Ikväll, eller senare ska jag läsa i svenska boken oxå. roligt(y) hehe.
men de blir nog bra.
Men iaf, AIK matchen mot Elfsborg börjar om 9 minuter. Så jag ska ta på mig min mjukisdress och sen gå ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0