stan idag

hejsan.
stan idag då. De har varit skoj som fan. De började med att Jag och Mathilda inte fattade att vi skulle åka samma buss. Så aah, vi bah: vart ska vi ses ? blablabla XD de va skoj (y) Iaf, När vi kom fram till stan så gick vi omkring lite. Sen skulle vi träffa Tarre på Gråbo. Så vi gick dit från öster. men vi hittade inte och fatta inte vart vi skulle gå. Så vi fick fråga folk vart vi skulle gå XD fan va vi suger. Haha, iaf, de tog 45 minuter att gå dit. När vi kommigt fram prata vi lite me han osv. Sen gick vi till Shell macken för jag skulle hämta pengar. Sen skulle vi träffa Jacob på A7 för nå biljetter som Mathilda skulle ha. haha. Sen gick vi till stan osv. Vi käkade på donken osv sen så solade vi solarium osv. Tog bussen hem halv 5 och nu sitter jag här hemma :p hehe, trevligt trevligt.
Vet inte rikigt va som händer ikväll, men någonting antar jag! :p Nu ska jag iaf sluta skriva! Ha en bra kväll!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0