stan

hejhej
jag kom nyss hem. Jag Sandra och Emma har varit på stan. Skoj har de varit! :) Sandra hittade ett par uggs för 600:- som hon köpte och jag hittade svin söta stövlar på Din sko som jag ska köpa imorgon för 550:- :D jag ska betala 300:- och pappa 250:- eller va de blir! (a)  Överlyckliiig. Men där rök hela min månadspeng så jag kommer inte ha nå pengar den här månaden heller... Jag vet, får fett lite pengar men han betalar mobilen + att jag får lite pengar då och då. Så jag är nöjd! :) hihih^^
Iaf, Jag sandra och emma är nu hemma hos mig och dom fixar sig som f*n, dom ska tydligen dra och bowla med familjen ;) haha. Då måste man jö va snyygg som f*n ;) hahah:D
Iaf, jag vet inte rikigt va som händer ikväll för min del, men de märker vi! nu ska jag iaf gå.
Puss och ha en bra kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0