sussade hos Mathilda

hejsan!
förlåt för dålig uppdatering igår. Men måndagen va helt super! Jag kom jö hem med båten sent på söndag kväll. På måndag hade guteskolan studiedag så jag skulle till Klinte skola. men bussen jag skulle ta halv 9 gick inte. Så jag drog in till stan och mötte utt Mathilda. Den lilla gullungen hade åkt in till våran skola:p hehe. Vi käkade snabbt på donken sen tog vi bussen som gick halv 10 till Klinte. Jag gick till kilnte skolan och Mathilda till maxmorgan. hehe. När jag kommigt till skolan mötte Sandra mig osv. hehe. Dagen på Klinte vaiaf rolig. hehe. Efter skolan drog jag hem till Mathilda i Sanda. Vi hade mys. Julia och Miriam ( hennes syster) var med där och vi hade skoj som fan. Satt och skrattade vid matbordet. Sen gick vi till hennes rum och hon läste lite ut Twilight 4. hehe. den va bra så nu har jag lånat Twilight 2 för att läsa ;) hehehe (a) Iaf, dom hade sån där utbytesstudenter hemma hos dom så vid matbordet när alla va där satt dom och snacka massa engelska. Jag förstod jö va dom sa osv. men jag sa ingenting själv (a) hehehe.
Senare på kvällen orkade jag inte åka hem så jag sov hemma hos Mathilda! :) De va sweet! jag va svin trött så när vi skulle sova läste jag lite och sen somnade jag :p hehe.
Idag va de skola igen då. Först hade vi svenska. Vi jobbade med analysen. Jag blev typ klar, men jag ska motivera lite. Men de ska jag göra lite här hemma :p hehe. Ska lämnas in på Fredag! Sen hade vi hemkunskap. Haha, vi hade svin kul! Vi lagade nåra olika pajer. Typ hallon, blåbär, äpple osv :p hehe. Jag och Gry lagade Hallon! den va fett god men den godaste va någ blåbär :p hehehe. Iaf, under lektionen hade vi massa mjölkrig osv. Haha skoj va de iaf. Jag ramlade på golvet när jag skulle springa ut för de va så jävla halt XD haha svin kul (y) hahaha
Nåja, jag kom typ hem nu för ett litet tag sen. Så jag ska nog läsa lite nu och barata de lungt. jag är så himla trött :p hehe. Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0