tiden rinner iväg

hejsan. Jag har inte hunnit uppdatera något idag för jag har inte haft tid :p
skolan idag va skoj. Vi hade först Irott me conny som vanligt. Vi hade innebandy, de va faktiskt roligt :) På eftermiddagen så hade vi elevensval och musik för mig :p skoj de me!:)
Efter skolan så mötte jag upp Sandra och Julia. Vi gick omkring lite på stan osv. Vid halv 6 tror jag, så åkte vi hem. Vi lagade mat. Eller, skärde grönsaker osv. Vi skulle käka tacos. sweet! Sen vid 6 unegär eller nått så fixade vi oss och lite. Vid 7 va de mat och efter typ vid kvart i 8 så skjusa Tobias oss + Josefine till puma (y) hahah de va så jävla tråkigt där ibörjan. Sen vid 10 eller nått så va vi i bollhavet och hade svin kul. Sen földe vi Josefine till hennes farmor. Sen gick vi tillbaka till puma. Vi hade skoj osv. Sen kom Josefine tillbaka. Hon hade tydligen tråkigt ;) haha.
menmen, Vi kom typ nyss hem. Kvällen va iaf skoj!(y)
Imorgon är de folkrace som sagt. Ska bli så jävla skoj. Men jag är väldigt nervös :o hehe.
iaf, nu ska vi typ sova. Godnatt
skriver imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0