twilight

hehehe hej igen
förlåt, men jag är helt förälskad i böckerna. Så himla sent men iaf. De började med att jag inte tänkte läsa dom för dom va så jävla tjocka. Sen nu i Måndags började Mathilda läsa lite up 4an och jag blev helt åååh. Så aah, nu har jag börjat läsa 2ans :p haha knas! xd  Men den är jätte bra, så ni som inte läst dom, gör de!
hehe. Men iaf, Ikväll har inte de hänt så mkt. Jag såg på Ghost Whispere och sen kom Josefine. Vi snacka lite och satt vid datorn. Sen kom Jonas och Hampus hit och vi stod typ och snacka uatnför :p hehe, sen drog typ alliopa :p
jaja. imorgon har vi gympa i skolan så jag och Josefine ska gå till p18 vid 8 (y) eller, vi ska fakstkt gå härifrån kvart över 8, eftersom alla andra åker från skolan kvart över 8, och dom åker seeegt :p hehehe. Sweet med lite sovmorgon iaf (a) haha, nåja, nu ska jag nog borsta tänderna osv, sen ska jag gå och lägga mig och läsa!!!
haha. helt galet, men Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag har de första två böckerna men har inte orkat läsa xD ser filmerna istället;)

2009-10-30 @ 14:47:10
URL: http://chailatte.webblogg.se/
Postat av: malin

men böckerna är mkt bättre än filmerna!! Läs böckerna! :)

2009-10-30 @ 19:09:31
URL: http://gutemyr.blogg.se/
Postat av: mathilda

böckerna är myyyyycket bättre (y)

:)

2009-11-01 @ 11:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0