värld dag!

hej hej!
skolan idag som vanligt.. De va skoj som fan. Jag va värsta hyper hela dagen! (y) de är najs! haha.  Vi hade först engelska men de va fett drygt. För internett funkade inte och ve behöver de för den här uppgiften liksom... Och de funkade typ inte för att millitären typ stör de eller nått.. hehe. Men iaf, de har jö inte varit finaste vädret idag precis? Usch! Och så hade jag kört moppe så allt va blött men -.- På eftermiddagen hade vi teknik. De är så himla tråkigt. Men vi gör de roligt liksom. hehe. skrattade hela lektionen typ!
Efter skolan drog jag Mathilda och Linnea till stan. Vi tittade lite på kläder osv. och så va vi inne i apoteket och Linnea köpte Ipren och nånting XD hehe. Sen gick vi till donken för att typ ta en kaffe eller nått eftersom de va så jävla kallt. Men de va typ fullt så vi gick till Max. (y) Där tog jag en liten hammburgare och pommes, Mathilda tog en pommes och linnea med! :p gott som fan! ;) hehe.
Sen åkte vi typ hem. Jag med moppen och de va väldigt kallt -.- jaja. Nu har jag kommigt hem och sitter i soffan med min mjukisdress. Svin skönt. Jag drack nyss varm chocklad oxå! hehe (a) Senare vid 6 ungefär så komemr nog Clara hit. Ska bli skoj och träffa henne igen. De va ett tag sen :(<3
jaja. nu ska jag gå.
Ha de bra i de här hääärliga vädret! (y)

Kommentarer
Postat av: Linnea så klart!

hahah vågar du inte skriva va de andra va eller ;) hahah din linnea<3

2009-10-01 @ 22:14:20
URL: http://linneaols.blogg.se/
Postat av: malin

hahah juste kondomerna. HAHAHA Jag glömde dom ;)

2009-10-01 @ 22:46:04
URL: http://gutemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0