ändrade planer inför påsklovet!

hejhej
igår va jag typ med jsoefine osv. mys va de! sov där osv. Såg film och lite! :)
iaf, idag så fick jag reda på lite jobbiga och irriterande nyheter. absolut inget jag kommer ta upp här men.. XD hehe så i slutet av påsklovet på helgen. kommer jag inte att åka upp till stockholm för att träffa Jacob... "/ tråkigt som fan Men de är nog bäst så... Istället så ska jag nog upp till han den 16de eller 23de! :) de blir nog asbra!
Jag har jobbat idag oxå. Och de kommer jag göra hela lovet! jippie! efter påsklovet ska jag även ta hål i tungan :D heheheheh
Juste, Gry Larsson fyller 16 år idag. så Grattis gumman!!! :)))<3 och den 9de fyller Josefine Sandell år. så ska väl fira henne oxå. hehe,men iaf. jag är verkligen jätte trött, har inte sovigt klokt på nåra dagar nu.. Puss och Godnatt!!!

längtar till stockholm Huvudstad!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0