fint väderrrr

hellu!
skolan idag va helt okej! Hade först SO muntligt prov. jag va närvös osv och jag kan verkligen inte prata inför folk när det är sån här, annars kan jag jö prata, men inte när jag verkligen behöver de XD hehehe
men fick typ G+ VG- eller nått XD höhö Josefine bebis va sjuk typ så hon kom aldrig. Sen hade vi svenska. vi gjorde ingenting, eller vi ska göra en sak på avslutningen så vi snacka och planerade det hela lektionen! :) hihi
Efter skolan drog jag hem till josefine :) Snacka lite osv. sen kom Jonas XD hehe. Vid 5 drog jag till Maja och vi drog till Ica Maxi. jag köpte lite grajs + hårfärg (y) hehehehehehe
Sen drog vi hem och käkade osv. Sen drog jag ner till kneippbyn ! fett mysigt! solnedgång är typ jävligt fiiiint :'D
höhö, jag vet inte va som händer nu. bara chilla lite
imorgon blir de skola! JIPPIE!
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0