hejhopp

gummisnopp?

jag kom nyss hem från josefine. vi har suttit och pratat och shit! Vi spelade även in en gullig video på josefines haka med näsa och ögon :D hur kul som helst ! hahaha så va de nån som typ bombade på åkern? vi bah '' EY DHUUD WHAAT A FUCK?''
jaja. PRICK 00.00 sa jag grattis till henne och vi kramades och tjalalal! så skickade jimmy Ja må du leva på youtube så vi lyssnade och sjöng och va glada!!! de är nämligen så att lillbebisen har blivigt stor!

heheheh kul liv :D jaja. jag älskar dig josefine!

nu ska jag väl snart sova eller nått? pussssssssssss


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

Tack bebis, I LOVE YOU! Ses senare idag<33333

2010-04-09 @ 01:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0