hela tjocka släckten!

jag och josefine på macken igår XD


TjaTja!!
Nu har jag fixat mig osv och vid halv 1 ska vi åka till mormor och morfar och hela tjocka släckten kommer vara där. Vi ska fira påsk osv! :)))) lite kul å träffa kusiner osv. Hoppas älsklings Ozzi är där (a) hehehe.
jag vet inte riktigt hur länge vi ska va där, men de blir väl nån timme -.- XD hehe,
Senare när vi komigt hem ska jag hämta upp Victoria i stan med moppen! ehe, sen så ska hon sova här. jag vet inte riktigt va som händer ikväll. men Om nån gör nå skoj, hör av er ! (a) hehehe
Men iaf. Juste, jag färgade jö håret igår, och jagblev rätt nöjd ! :) eller väldigt nöjd! :) hoppas de sitter i nu ett tag bara! heheh
Iaf.

jag idag. (konstig hållning XD)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0