idiot dag!

hej
dagen har verkligen varit piss. hade alarm vid 6 för jag skulle duscha håret osv. Men somnade om så josefine ringde och väckte mig halv 7 . Upp och sminka mig osv. hade förjävligt hår och fick gå som en jävla luffare hela dagen. Vi åkte moppe till skolan och de va svin kallt... när vi kom till skolan fick vi reda på att vi hade so. och jag hade inte böckerna med mig eller någonting:s  så jag kunde typ inte göra någonting. jävlar va bra allso! Och så fick jag reda på att vi ska ha de muntliga provet IMORGON! :s jag har typ inte gjort någonting. fattar verkligen inte :/ Men tur är kommer Maja och hjälper mig sen!!
Senare på dagen har vi musik och de dög. Efter drog vi till stan. jag josefine mathilda och gry :) Josefine köpte en Ipod :'D Till Stockholm och båten och bussen YAO! HAHHA:D
jaja. sen typ hem. kallt
men men
nu ska jag väl plugga
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0