imorgon bär det av!

hejhej!
SKolan idag va först skoj! sen fick jag damp på katja och aah... heheh
Efter skolan drog jag och josefine till stan :) Hon köpte byxor och en tröja :) höhö. så drog vi till biblioteket för att lämna tillbaka en bok och jag skulle även låna en ny (y) hehe. Sen drog vi till Ica Maxi och jag köpte en liten hårspray och typ små saker (Y)

Imorgon är det skola. Först har vi Nationella provet i Matte som kommer gå åt helvete! men men.. Sen har vi elevensval. Efter de så drar vi till båten :D hehe den går vid 4 så de blir prefekt! hehe :)))))) ska bli så jävla roligt! så slipper man sitta själv på båten och bussen! HAHA :D Har jö bebis med mig! Så ska de bli grymt kul å träffa Jacob :) men ska gå och färga håret på mig själv nu XD HÖHÖ! får se hur de blir. sen ska jag packa och fixa och trixa XD
puss

älskar dig josefine! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0