kvällen igår blev faktiskt lyckad!

hejhej
igår hände ganska mkt. orkar inte berätta allt men iaf. "somnade" vid 7 imorse eller nått ? vaknade igen typ 11 ? såå jaaaa. jag är trött;o Åkte hem vid 3 och såg första halvlek av aik matchen. sen somnade jag XD hahaha. men jävla skit att  vi förlorade igen.. Men ett + är att vi vann hockeyn idag så elitserien nästa ;) haha :D
Josefine ringde vid 6 och väckte mig. tur de. för vi skulle se bio vid halv 7. haha stress, upp å byta om och slänga p lite smink ;) vi såg remember me. Såååå jävla bra va den <3<3<3 fast slutet sög :( började gråta :$ Jag gråter aldrig heheheh men men XD svin bra <3
iaf. Imorgon är de skola igen -.- kul å träffa grysan mathi linnea osv. men iaf XD hehehe
efter blir de stan :) puss

http://www.shockya.com/news/wp-content/uploads/remember_me_movie_poster.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0