Lördag-Söndag-Måndag

hejhej!
Lördags
var jag med Victoria, Alexander och Herman (alexanders morbror btw ) hehe. Vi typ softa och hade skoj!!! hehehe. Sen sov alla hos Herman osv
Söndag gick vi upp och käka osv. Såg en film och mysa och sen drog victoria vid halv 4. Senare kom typ Cornelia och då drog vi till donken och käka lite och sen skjusa dom mig till macken och jag började jobba vid 7 ungefär :) hehe. Jag jobbade med Maja till 12 på natten. De va drygt som fan men man får pengar ;)
Måndag skulle jag jobba oxå hade jag tänkt (jag har inget fast shema nu. så jag får åka in när jag vill, kommer få fast shema sen typ) Men de va AIk match vid 15 så då sket jag i de. Kanske åker in till macken och jobbar senare i kväll eller nått.. Men matchen gick åt helvete igen... Nu börjar de faktiskt bli jävligt pinsamt.. Stahre kanske ska fundera på att ändra spelarplanen ? eller kanske ändra start 11.. jag förtår verkligen inte varför han tar ut Mutumba som är en av dom bästa spelarna på planen???! han gjorde iaf mest osv. Förstår inte. Mutumba måstye jö vara så bra och han har inge skada eller nått, så att han skulle kunna spela en hel match ? ajaja. vi får väl lita på Stahre . . .

Iaf. ikväll vet jag inte riktigt va jag ska göra. ska väl höra runt med lite folk eller så. I värsta fall åker jag in till macken och jobbar.. Nu ska jag iaf dra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0