20 år och hockeyspel ?

hejhej
sitter nu på mitt rum och ska väl snart sova. börjar blir riktigt trött. Men problemet är bara att jag har 3 små pojkar (min bror och hans 2 kopisar, 20 år) precis utanför mitt rum, dom spelar hockeyspel... dom skriker och hojtar och "DOMARN" osv. jippie ;) haha.
jaja. jag såg nyss en film med mamma som gick på tv, kommer inte ihåg va den hette, men den handlade typ om en kill i 30 år åldern som hade cancer. De utspelade sig år 1991 och han tog typ gifter för att bota den.. Så typ anlitade han en hemhjälp som skulle hjälpa honom sov. Dom blev såklart kära och flyttar för han säger att han är frisk, och på slutet blir han sjuk och man vet inte om han överlevde eller inte. hehe dåligt slut men rätt så bra film :)
iaf. imorgon är de skola igen. jippie. efter skolan åker jag nog hem till sandra dirket. Dom har studiedag (klinteskolan) och typ alla andra (inklusive jag) har studie dag på tisdag! :) Så jag ska nog sova hos henne. följer väl antagligen med henne till skolan på tisdag eller så sover jag kvar och så åker jag hem senare mot dagen. vi får se!
nu ska jag iaf sova
puss och godnatt

http://www.dodde.se/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/H/o/Hockeyspel.jpg

det här spelet spelar dom! Jippiiiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0