aik match+tantmöte = HJÄLP!

hejhej!
Jag sörjer fortfarande för att nån fitta har tagit min hjälm :(  Så jävla irriterande så de finns inte :(((((((
Skolan idag va helt okej, jag har gått omkring på kryckor hela dan för jag har så ont i min fot. :( de suger oxå, men jag ska till vårdcentralen imorgon och kolla upp de :p hehe,
Hade först matte och fy fan va trött jag var. Sommartid nu jö och de märks verkligen. Man blir så trött .. XD hehe, hade sen Kemi i Lövsta (Y) skojjjjjj. not XD hehe
jag och mathilda gick en snabbis i stan. Sen tog hos bussen halv 3 och då kom mamma och hämta mig och vi åkte till Ica Maxi. jag va tvungen å ha hårspray XD hehe, köpte även hårfärg (Y) så ska färga håret nångång i veckan oxå ;p hehe.  När vi kom hem åt jag och såg på Ghost Whisper, de blir jö bara flummigare och flummigare :s hehe.
Ikväll ska mamma typ ha nå "tantmöte" de kommer hit massa folk i mammas ålder och ska äta mat osv. KUL!!! Sammtidigt är de AIK match! heheheh
kul. dom får fan sitta i köket. jag tror nån av Tobbes kompisar kanske oxå komemr men vet inte. Isåfall typ Rasmus och Jonte. hehe. Men de blir jö kul. Dom kommer skrika "VRID NER" och vi kommer skrika " VA TYSTA VI HÖR JÖ INTE VA DOM SÄGER" och dom skriker igen " NI BEHÖVER INTE HÖRA, SE BARA PÅ MATCHEN!'' Så fortstter de så XD haha kommer att gå bra ;) hehe
de har jö ännu inte gått så bra för aik dom 2 senaste matcherna... Men Ikväll blir de nya tag och 3 poäng. Komigen Gnaget!!!
men iaf, nu ska jag fixa lite, sörja lite till för min moppe hjälm och så se matchen senare. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0