båten imorgon

hejhej
Jag har inte riktigt hunnit blogga nu på sistonde, orkar inte nu egentlige men ;)
Tisdags så åkte jag pappa sanna kjell bosse och vendela skidor, vi åkte 7,5 km de va jobbit som fan men XD haha kul va de
Sen så drog jag och josefine till hemse. Vid 4 typ satte vi oss å snacka me Andras Hansson och Andreas Havdelin. hehe de va sköj! vi missa bussen så vi fick va kvar till 18.45 elle3r när den gick nu :p
Idag så spelade vi krullis i Slite. trodde verkligen att de skulle gå skit men de gick ganska bra faktiskt. fösta matchen spelade vi 2-1, jag gjorde då ett mål! :'D haha ,fett! sen så förlorade vi en, vann en till, och lika en :) är rätt nöjd ändå
Iaf, nbu har jag packat osv till imorgon. åker med båten imorgonbitti och drar då till Haninge och träffar Pontus lite snabbt, sen ska jag till Emma :D fett skoj ska de bli :)
jaja nu måste jag sova
puss

Kommentarer
Postat av: Josefine

19.45 men annars är det lugnt Malin;)Haha!

2010-03-04 @ 09:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0