fredagkväll

jaha, nu har man varit hemma från skolan p.g.a sjuk i 4 dagar. det ahr gått väldigt snabbt eller va amn ska säga. Det ända jag har gjort bokstavligt talat, är att ligga i soffan. Jag har gått på toa när jag behövs och gått upp och sovigt i sängen åp kvällen. När jag vaknat på morgoenen har jag gått ner i soffan och lagt mig i soffan och sett på tv.. Har verkligen tyckt synd om mig själv. har inte kunnat gjort någonting... Idag va första gången jag var utanför dörren. ens såg snön typ XD jag som hoppades att den hade försvunnit :( haha ;) iaf, jag va vid macken med bror och hyrde film och sen köpte pizza (a) haha najs.

När vi kom hem käka vi med mor och far,  jag tog upp de där med flytta till stokcholm, leta lägenhet och allt sånt. Dom fick lite ryck och började snacka om att jag inte kommer hitta nån och att jag aldrig kommer ha råg och att jag kommer bli helt ensam osv. så jävla roligt allso. Jag kommer bo hemma hela mitt jävla liv, på tråkiga jävla gotland i mitt jävla hem där jag bott hela mitt liv!!! Fattar ni va trött jag är på de eller? Dom måste jö fatta själva att man tröttnar. Jag har bott här i 16 år snart, och förra sommaren var typ andra gången jag åkte tunnelbana ???? :S HALLÅ???? Hjälp! jag vill verkligen flytta. Jag vill gå på frisörlinjen. Jag vill verkligen de! men dom fattar såklart inte..

jag vet inte alls va som kommer hända. jag orkar inte ens tänka på de.. Och grejen är att jag kan verkligen ingenting om att flytta och allt de där om ekonomi (jag är ganska osmart, okej jag sa de...) och jag skulle verkligen vilja veta de där, så jag KAN fixa allt själv och att jag skulle kunna betala och hålla reda på ekonomi osv... Men dom lär jö mig inte, dom vill knappt snacka om de när jag säger att jag vill flytta till stockholm... Jag vet att de bara är för att dom bryr sig osv men jag bryr mig inte. låt mig testa mina egna gränser och risker. Låt mig göra mina egna misstag och sånt. om det är ett jävla helvete finns de alltid andra alternativ. Jag kan flytta hem igen om det är så...
orkar inte.
godnatt


förvirrad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0