gårkvällen och söndaggg

hejhej
gårkvällen blev väl helt okej. Jag drog somsagt till Josefine som var i Hemse. Vi typ drog hem till nån polare osv. de va helt okej. jag va tvungen att dra 22.30 de sög förstås. menmen ;p hehe

Idag så ska jag väl snart ut i garaget och börja fixa med folkracebilen. det är tävlig den 23 april i nynäs som jag ska åka ;p hehe. Och jag har inte ens börjat me bilen. Inte pappa heller. Det är drivaxlar som ska bytas och en massa saker i motorn som ska fixas osv. Måla bilen ska jag oxå göra.vet bara inte i vilken färg, Jag och sanna ska byta färg öliksom men vet inte vilken XD hehe. men men, ska fixa sen ut i garaget. puss


bilen efter förra tävligen, sista heatet.. hade rullat typ en sådär 3 varv heatet innan oxå (Y) heheheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0