gårkvällen

hejhej
vaknade för ett tag sen. har sett nån konstig film som gick på tvn..;p skit skumm men iaf
Igår blev de helt lyckat! Vi va först på stan typ osv. Träffade Mikaela oxå :) skojskoj!
Sen gick vi till säve matsal till black and white allso. Vi va där vid halv 10 kanske och de va inte så mkt folk då ;o
Men sen började de droppa in lite mer och mer. sandra Julia annie osv va där med :) trevlaaans!
De va synd att mathilda va tvungen att dra vid halv 12.. Jag och josefine stannade tills de stängde, vid 2 ;) hehe. Jag kunde inte få henne där ifrån ;) haha
men vi dansa väl för de mesta. fanns inte så mkt mer att göra. XD hehe
men men
idag är det AIK match vid 4 som man inte kan missa. jag vet inte om josefine kommer förbi ett tag eller nått :) så har jag hyrt New Moon så ska se den oxå (a) hehehe
Men nu ska jag gå och fräscha upp mig lite! hehe pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0