idioter. . .

hejhej
gårkvällen så var jag med josefine. Vi va i stan och körde omkring lite med min moppe för första gången i år :'D haha, vi va hemma hos en kompis osv och de va trevligt ;p :) Runt 12 när vi skulle hem så var de nån jävla fitta som hade tagit min moppehjälm :ssssss Fan när jag seriöst får reda på vem de är så kommer jag slå sönder människan! ååååååhhhh. den va jö fan inte billig heller :S fan va lack jag blir!!!
Iaf, josefine bestämde sig att sova i gråbo så jag tog typ hennes hjälm... Kom hem halv 2. -.-
jaja.
idag så ska jag pappa och daniel vet inte om tobias ska me. men vi ska typ ut till min moster och hennes kille som fyllt år :) mysmys
nu ska jag iaf gå. ha de gött och hör av er om ni vet nått om min hjälm -.-!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0