KAOS!

hejhej
dagen har varit stressig som fan. Hade först gympa. och de va jag och josefine som höll i lektionen. Vi hade planerat massa lekar och sånt. men vi hade planerat för lite så på slutet blev de kaos och alla bara ååååh. de gick åt helvete men iaf :)
Sen hade jag kör. chill, på slutet kom mathiulda och josefine :

dom- MAAAALIIIN VI MÅSTE LÅNA PENGAR NU FÖR VI MÅSTE KÖPA BILJETT AV TARRE TILL BLACK AND WHITE!!!
jag- men ni skulle jö betala på stan?
dom- JO MEN VI MÅSTE KÖPA NU FÖR HAN SKA LÄMNA IN DOM NUUU!


det blev kaos igen. och jag va tvungen att ringa papppa och säga att han skulle lägga in 300 kr på kontot. Han fatta jö typ efter en kvart -.- så jävla seg! men iaf. Det blev stressigt som fan och tarre väntade med två andra i en bil som även skulle skjusa mig till stan :oooo fan va kaos de va.
Sen drog vi till stan, eller jag, och fick vänta helt mobbad inne på Cubus typ en halv timme på dom där sega grisarna :) Segt som fan . Så kaoskaoskaos...
Åkte hem halv 4 osv. Nu är jag hemma, och HITTAR INTE MIN TRÖJA JAG SKA HA IKVÄLL! :SSSSS Har typ ingen annan. :( ååååååååh. hjälp..
jaja. Mathilda är seg oxå och kommer hit 18.10 Vi ska typ dra med bussen 19.35 eller nått. ... jaja
nu ska jag gå. ha de gött och en trevlig fredags kväll :)
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0