premiär

hejhej!
Igår kväll va de Melodifestivalen Final! OJ va skoj de va! haha, jag hejade på den GRYMT snygga Eric Saade, men han vann jö såklart inte... hehe. men iaf. jag tror fan han är en av sveriges hetaste personer! :o aja, nog om det.. Anna någonting vann, hon dög väl. hehe
Idag så har jag tagit de lungt som resten av veckan som har varit ;p hehe. Såg på tv och satt vid datorn. vid 14.30 spelade AIK premiär mot Mjällby hemma. Det blev 0-0 och AIK spelade faktiskt inte bra... De va synd men fan, de är flera matcher ;) AIK i mitt hjäta, alltid <3
Imorgon är de skola. Men jag vet verkligen inte om jag orkar.. Är ännu lite sjuk :( Vill verkligen till skolan men jag är helt trött och slut och har så grymt ont i halsen... Mathilda skulle snacka me mig om nått oxå? va kan de va ? :o
hehe iaf. Ikväll blir de Gossip Girl och Whipout eller va de heter! :) SKOJ!
puss

http://lasselingman.files.wordpress.com/2009/01/eric6bla.jpghttp://lasselingman.files.wordpress.com/2009/03/eric3svart.jpg
så satans jävla heeeet!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0