prov imorgon (y)

hejhej,
Hade syslöjd och engelska idag. På eftermiddan ringde mikaela för hon skulle va hårmodell idag (fett kul) och så ringde hon och fråga om jag ville va me för den andra hade blivigt sjuk. men självklart kunde jag inte för jag va tvungen att ha bajs engelska :( de sög totalt!
Nu plugar jag inför provet imorgon på SO. Ska ha prov på Buddhismen. KUUL!!!! hehe. Men jag mååååste få bra betyg på de här skiten annars är de åt helvete med hela skiten... drygt men. det är bara å läsa på! :D JIPPIEEEEE! ÄLSKAR VERKLIGEN ATT PLUGGA!
iaf. imorgon efetr skolan tänkte jag kanske dra hem till Maja om hon kan och har lust :) hehe, jaja nu ska jag go och plugge! skoj det!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0