skoltrött

hejhej
sitter ännu i skolan men slutar snart!
Sandra sov hos mig i natt, vi gick å la oss ganska tidigt. såg ett avsnitt av Ballar av stål och sen somna vi XD haha, båda va svin trötta;p
Idag så började dagen as dåligt. Jag satt bakom nå retards på bussen och trodde jag skulle döda dom....... När jag kommer till skolan retar typ allt och alla mig för jag är lack och blir ännu lackare.... Sen får jag reda på att vi har nationella prov i engelska, den skriftliga daeln på morgonen och blir äääännnnuuuuu surare -.-
Iaf, skriftliga gick väl sådär. hoppas jag får G iaf.. Nu har vi haft nationella provet i engelska fast muntliga. Då man ska snacka, de gick väl oxå okej.. Hoppas G . men vettifan..

Snart ska jag mathilda och josefine in till stan. Så kolla lite osv.
Sen vid 5 så ska jag mamma och pappa på övningskörs kurs så jag kan börja övningsköra när jag blir 16! naajs
men jävligt drygt att sitta på kursen i typ 3 timmar -.- drygt!
men men, nu ska jag gå. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0