stan ENSAM!

hejhej
Igår fick jag diska all Daniels och Majas disk. Jippie va roligt ;) haha
Iaf, idag så tänkyte jag dra till stan för att köpa ett par nya stöclar, (mina hr gått sönder) Och jag skriver runt osv och hör med alla typ om dom vill hänga med till stan. men de är INGEN som kan :o Hälften av dom är inte ens på ön :s wtf XD haha

så sen ska jag väl in till stan lite snabbt( för jag måååste köpa ett par IDAG) hehe.
Imorgon så ska jag, pappa, Sanna och Kjell åka skidor (a) SKÖJ! hehe men de ska de faktiskt bli :)
På Onsdag ska jag spela krullis -.- i slite :( de kommer gå åt helvete ! XD men iaf
Torsdag ska jag till stokcholm :D
PUSS

jag och Amanda(kusin) igår, efetr jag sminkat och fixat hennes hår :) sköj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0