utvecklingsamtal och niggaabolls!!!

hellu
Kursen igår gick bra iaf. De va ganska drygt att sitta där, vi va klara vid halv 9 -.- men haha de dög XD
Skolan idag va väl inte så bra.. Började dåligt igen. Vi hade en vikarie som jag inte gillar på svenskan och de blev knas.. jag blev lack som fan men iaf..
på eftermiddagen satt jag vid datorn hela tiden, letade massa fakta på rasismen! hehe har de på so
roligt
Efter skolan hade jag utvecklingsamtal. mamma och pappa kom osv. Jag va inte så glad. Jag är aaaldrig glad
på utvecklingsamtal. de går jö inte :s hihihii
När jag kom hem såg jag lite på tv osv. sen bakade jag negerbollar, jag blev så jääävla sugeen på de XD heheh
De ägde.
Pappa är nu vid vetrinären och ska ta bort Simba :(((( (äldsta katt) han va typ sjuk osv. de sög men ;(
Imorgon är det äntligen Fredag! skönt som fan! Jag har ingen aning om va jag ska göra... men vi får se.
hehe jag vill se filmen remember me eller va den heter. den verkar bra.
nu ska jag iaf gå
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0