vårdcentralen och rönkning

hejhej
jag kom hem för en stund sen från stan/ skolan. I skolan hade vi först hemkunskap, sista gången.. drygt men iaf :) hehe, vi bakade bullar och typ friterade bananer ? de va inte så gott men iaf (a) hehe, efetr hämtade mamma mig och vi åkte till vårdcentralen. han kollade på min fot och tryckte och massa. gjorde fett ont, sen åkte vi ner och rönkade de. Kom dit runt halv 12. Fick rönka den vid 12 och sen gick dom typ på lunch. Så en timme efetr så gick mamma till recpetitionen och frågade, då sa dom att dom hade fått svaret och att de redan va faxat till vårdcentralen. så vi hade suttit där i en timme i onödan typ -.- Då åkte vi till vårdcentralen och kollade, då sa dom att jag bara skulle ghå till sjukgymnasten som jag ska till senare av månaden . skoj.. kan min jävla fot bara vara bra :ssss jaja,  när jag kom tillbaka till skolan va josefine och mathilda drygstjärtar... jag skulle äta men de sket dom i. -.- efter gick jag ut och satt mig på en bänk för de va så satans fint väder idag (YYYY) Då kom jacob och pratade lite med han! :) trevlans!
hehe. Efter skolan drog jag och mathilda och Gry till JC där bytte jag ett par tights och sen tog vi bussen hem (Y) hehe. nu ska jag typ.. jag vet inte, hehe men vi får se. pusssi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0